hotelamerika

AdobeStock_196646237

Sommemenu

(Juni -Juli – August)

Forret 1

Pocheret pighvar m. ærter, ærteskud og muslingesauce

Forret 2

Oksecarpaccio m. variation af tomat og havgus

Hovedret 1

Braiseret kalvetykkam m. små nye gulerødder og grønne asparges i lys sauce

Hovedret 2

Kalvemørbrad m. aspargesbroccoli, spinatpuré, syltet broccolicrudité og kryddersauce

Ost

3 slags ost m. sødt og sprødt

Dessert

Røde bær, cremefraicheparfait, karamel og estragon

Selskabsmenu 2

Tanker før arrangementet

For at vi bedst muligt kan tage hånd om jeres fest, anbefaler vi, at I gør jer nogle tanker om arrangementets forløb.

– Antallet af gæster – herunder børn.

– Tidsplan for arrangementet. Hvornår ønskes velkomst, middag og natmad?

– Toastmaster, som kan koordinere forløbet med personalet, så I kan læne jer tilbage og nyde festen.

– Menubånd ved hver kuvert eller på hvert bord? Lad os tage hånd om denne opgave.

– Musik? Under middagen, efter middagen, band eller DJ? Vi er gerne behjælpelige med at arrangere dette. Husk at bestille mad til jeres musiker.

– Bordplan? Tal med os om mulighederne for opdækning i det pågældende lokale.

Selskabsmenu 3

Hvor mange retter ønsker I? Vi vil gøre vores bedste for at opfylde jeres ønsker, ud fra sæsonens udbud af råvarer.

– Vi tager gerne højde for allergier eller særlige spisevaner.

– Vinen? Ønsker I husets vine eller vine fra vinkortet? Ønsker I vinene serveret ad libitum, eller afregnes efter forbrug?

– Kaffe med sødt? Ønskes avec hertil?

– Drikkevarer efter middagen? Hvilke drikkevarer skal baren indeholde og ønskes bartender? Shots eller cocktails?

– Natmad? Ønsker I natmad, og hvad tid ønsker I denne serveret?

– Værelser til dine gæster? Skal vi tage højde for hunde, børn eller gangbesværede?

– Morgenmad med dine gæster dagen derpå? Vi står gerne for at arrangere morgenmad.

Det med småt

Aftenarrangementer:

Forlængelse af 8 eller 11 timers
arrangement. Ekstra betaling 110 kr. pr.
person af de tilbageværende gæster. Det
inkluderer betjening og bar.

Afbestillingsregler:

Ved afbestilling af arrangement,
henviser vi til vores hjemmeside: www.
hotelamerika.dk

Reservationsgebyr:

For bekræftelse af reservation, indbetales
der et reservationsgebyr på 3000 kr. for
lokalet. 8 dage før selve arrangementet
betales 75% procent af det bestilte.

Betaling:

Betalingen skal finde sted ved
arrangementets afslutning, medmindre
andet er aftalt på forhånd. Alle priser er
inklusiv moms.

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål eller vil du vide mere om dine muligheder for at holde selskab på Hotel Amerika, så tøv endelig ikke med at kontakte os.

Online booking

Online booking

Book dit ophold på Hotel Amerika direkte her på hjemmesiden.