Selskabsmenu
Alle vores menuer er tilpasset efter årstiden.

Alle vores menuer er tilpasset efter årstiden.
For at vi bedst muligt kan tage hånd om jeres fest, anbefaler vi, at I gør jer nogle tanker om arrangementets forløb.
– Antallet af gæster – herunder børn.
– Tidsplan for arrangementet. Hvornår ønskes velkomst, middag og natmad?
– Toastmaster, som kan koordinere forløbet med personalet, så I kan læne jer tilbage og nyde festen.
– Menubånd ved hver kuvert eller på hvert bord? Lad os tage hånd om denne opgave.
– Musik? Under middagen, efter middagen, band eller DJ? Vi er gerne behjælpelige med at arrangere dette. Husk at bestille mad til jeres musiker.
– Bordplan? Tal med os om mulighederne for opdækning i det pågældende lokale.
Hvor mange retter ønsker I? Vi vil gøre vores bedste for at opfylde jeres ønsker, ud fra sæsonens udbud af råvarer.
– Vi tager gerne højde for allergier eller særlige spisevaner.
– Vinen? Ønsker I husets vine eller vine fra vinkortet? Ønsker I vinene serveret ad libitum, eller afregnes efter forbrug?
– Kaffe med sødt? Ønskes avec hertil?
– Drikkevarer efter middagen? Hvilke drikkevarer skal baren indeholde og ønskes bartender? Shots eller cocktails?
– Natmad? Ønsker I natmad, og hvad tid ønsker I denne serveret?
– Værelser til dine gæster? Skal vi tage højde for hunde, børn eller gangbesværede?
– Morgenmad med dine gæster dagen derpå? Vi står gerne for at arrangere morgenmad.
Forlængelse af 8 eller 11 timers
arrangement. Ekstra betaling 110 kr. pr.
person af de tilbageværende gæster. Det
inkluderer betjening og bar.
Ved afbestilling af arrangement,
henviser vi til vores hjemmeside: www.
hotelamerika.dk
For bekræftelse af reservation, indbetales
der et reservationsgebyr på 3000 kr. for
lokalet. 8 dage før selve arrangementet
betales 75% procent af det bestilte.
Betalingen skal finde sted ved
arrangementets afslutning, medmindre
andet er aftalt på forhånd. Alle priser er
inklusiv moms.