Selskaber
Vi tilbyder selskabspakker med til de lidt større selskaber med minimum 30 personer. Vi hjælper dig gerne igang.

Vi tilbyder selskabspakker med til de lidt større selskaber med minimum 30 personer. Vi hjælper dig gerne igang.
Pris 399,- Pr. person
– 3-retters sæsonmenu, de bedste råvarer fra sæsonen
– Isvand
Pris 725,- Pr. person
– Velkomstdrink
– 3-retters sæsonmenu, de bedste råvarer fra sæsonen
– Husets øl, vand og vine ad libitum (gælder under middagen)
– Isvand
– Kaffe/the
– Festdækkede lokaler med lys, blomster, duge og servietter i afstemte farver
Pris 999,- Pr. person
– Velkomstdrink
– Snacks
– 3-retters sæsonmenu, de bedste råvarer fra sæsonen
– Husets øl, vand og vine ad libitum (gælder under middagen)
– Isvand
– Kaffe/the
– Chokolade til kaffen
– 3 timers fri bar m. øl, vand og vin
– Festdækkede lokaler med lys, blomster, duge og servietter i afstemte farver
– Natmad fra kr. 95,- pr. person
– Fri bar i 3 timer af øl, vand og vin: kr. 225,- pr. person
– Fri bar i 1 time af øl, vand og vin: kr. 125,- pr. person
– Udvalg af spiritus (3 slags) i 3 timer: kr. 275,- pr. person
– Bemandet cocktailbar i 3 timer med udvalg af cocktails (5 slags): kr. 469,- pr. person
– Pris pr. flaske alm. spiritus: kr. 699,-
– Pris pr. flaske luksus spiritus: kr. 749,-
– Pris pr. huset avec 2cl.: kr. 45,-
– Pris pr. luksus avec 2cl.: kr. 90,-
– Special lavet kage pris pr. person: kr. 85,-
I må gerne selv medbringe kage dog betales et engangsbeløb på kr. 500,- for service m.m.
– Pris for Standardværelser med morgenmad: kr. 799,-
– Pris for Standard Enkeltværelse med morgenmad: kr. 699,-
Børn er halvpris, men vi sammensætter gerne en menu til festens mindste
2 retter pr. barn 175 kr.
3 retter pr. barn 195 kr.
Krydret karrysuppe m. kylling og ris
Stort pølse- og ostebord m. udenlandske og danske specialiteter, hjemmelavet tilbehør og friskbagt brød
Hotdog buffet m. alt hvad der hører sig til
Biksemad m. rødbeder, rugbrød og spejlæg
Udvalg af pizza m. salater og dressing
For at vi bedst muligt kan tage hånd om jeres fest, anbefaler vi, at I gør jer nogle tanker om arrangementets forløb.
Antallet af gæster – herunder børn.
Tidsplan for arrangementet. Hvornår ønskes velkomst, middag og natmad?
Toastmaster, som kan koordinere forløbet med personalet, så I kan læne jer tilbage og nyde festen.
Menubånd ved hver kuvert eller på hvert bord? Lad os tage hånd om denne opgave.
Musik? Under middagen, efter middagen, band eller DJ? Vi er gerne behjælpelige med at arrangere dette. Husk at bestille mad til jeres musiker.
Bordplan? Tal med os om mulighederne for opdækning i det pågældende lokale.
Hvor mange retter ønsker I? Vi vil gøre vores bedste for at opfylde jeres ønsker, ud fra sæsonens udbud af råvarer.
Vi tager gerne højde for allergier eller særlige spisevaner.
Vinen? Ønsker I husets vine eller vine fra vinkortet? Ønsker I vinene serveret ad libitum, eller afregnet efter forbrug?
Kaffe med sødt? Ønskes avec hertil?
Drikkevarer efter middagen? Hvilke drikkevarer skal baren indeholde og ønskes bartender? Shots eller cocktails?
Natmad? Ønsker I natmad, og hvad tid ønsker I denne serveret?
Værelser til dine gæster? Skal vi tage højde for hunde, børn eller gangbesværede?
Morgenmad med dine gæster dagen derpå? Vi står gerne for at arrangere morgenmad.
Forlængelse af 8 eller 11 timers
arrangement. Ekstra betaling 110 kr. pr.
person af de tilbageværende gæster. Det
inkluderer betjening og bar.
Ved afbestilling af arrangement,
henviser vi til vores hjemmeside: www.
hotelamerika.dk
For bekræftelse af reservation, indbetales
der et reservationsgebyr på 3000 kr. for
lokalet. 8 dage før selve arrangementet
betales 75% procent af det bestilte.
Betalingen skal finde sted ved
arrangementets afslutning, medmindre
andet er aftalt på forhånd. Alle priser er
inklusiv moms.