Gå til hoved-indhold

BRYLLUP

Drømmer I om at holde jeres bryllup på et smukt hotel i naturskønne omgivelser?

Så er Hotel Amerika i Hobro det perfekte valg for jer!

Hotellet har huset utallige fester og bryllupper gennem årene og lokationen med smukke lokaler
midt i den gamle bøgeskov tæt på Mariagerfjord, er perfekt til at afholdelse af drømmebrylluppet.

Læg dertil et gastronomisk højt niveau og et professionelt personale og I har de perfekte rammer til en uforglemmelig dag.

Hvis vejret tillader det, anbefaler vi, at I byder jeres gæster velkommen på vores fine terrasse med udsigt over park og skov.
Uanset om I er ude eller inde, vil I finde lokationen, som er smuk på alle årstider, ideel til fine bryllupsbilleder.

VI ER KLAR TIL AT VEJLEDE JER

Det er en helt særlig begivenhed at holde sit bryllup. Vi lægger stor vægt på, at I får præcis den oplevelse,
som I har drømt om, når I inviterer familie og venner til bryllupsfest.

Vores stemningsfulde selskabslokale vil sammen med de smukke omgivelser danne flotte rammer for
jeres fest. Hvordan jeres uforglemmelige dag skal forløbe, planlægger vi naturligvis i tæt dialog med jer.

Vi er naturligvis behjælpelige med at arrangere alt det, som I ønsker, at vi tager hånd om. Det kunne være
bryllupskage, blomster, udsmykning, musik, overnatning for dine gæster og lignende. Sammen får vi
skræddersyet det perfekte program til en mindeværdig bryllupsfest, hvor alle detaljer er gennemtænkt.

Hotel Amerika rummer mange muligheder og vi inviterer gerne til en uformel snak om jeres ønsker.
Samtidig viser vi jer rundt på hotellet, så I rigtig kan visualisere jeres drømmebryllup.
 

Se vores selskabspakker her

EN UFORGLEMMELIG DAG

Først og fremmest tak for, at I var med til at gøre vores bryllup til en uforglemmelig dag. Vi er begge meget glade og tilfredse med vores fest hos jer. Alt spillede - dejlige opgivelser, meget lækker mad og vine, fremragende betjening af alt personale vi havde kontakt med - en helt igennem fantastisk oplevelse at holde fest hos jer og vi kommer gladeligt igen. Vi følte os i trygge hænder hele vejen igennem. Mange hilsner med tak igen fra Tina & Anders.


VORES DRØMMEBRYLLUP

Hele vores bryllupsfest gik over alt forventning. Vi er ovenud lykkelige for den gode service, som vi har fået fra start til slut. Med de flotte omgivelser, den yderst velsmagende mad med tilhørende vine og det smilende personale, satte I rammerne for vores drømmebryllup. Vi havde en helt vidunderlig dag sammen med vores gæster, som også har rost jer til skyerne.
Tusinde tak til jer for en fantastisk dag. Mange hilsner fra Karoline & Vincent.

HAR DU SPØRGSMÅL?

Skriv eller ring til os
- vi er klar til at guide dig

TANKER FØR DEN STORE DAG

For at vi bedst muligt kan tage hånd om jer og jeres gæster, anbefaler vi, at I gør jer nogle tanker om arrangementets forløb.

Hvor mange vil I invitere, herunder børn?

Hvornår ønskes velkomst, middag og natmad?

Toastmasteren koordinerer indslag med personalet, så I kan læne jer tilbage og nyde festen.
Hvem skal det være?

Ønsker I musik under middagen, efter middagen, band eller DJ?
Vi er gerne behjælpelige med at arrangere dette.
Husk at bestille mad til jeres musiker.

Jeres gode planlægning gør, at alle gæster hygger sig.
Vi taler sammen om mulighederne for opdækning i det pågældende lokale.

Efter en herlig fest, er det skønt ikke at skulle ud og køre.
Hvor mange af jeres gæster overnatter? 
Skal vi tage højde for børn, gangbesværede eller andet?

Hvor mange retter ønsker I?
Vi tager naturligvis højde for allergier eller særlige spisevaner.

Ønsker I husets vine eller vine fra menukortet?
Ønsker I vinene serveret ad libitum eller skal der afregnes efter forbrug?

Ønsker I kaffe med avec?
Sødt til kaffen?

Hvilke drikkevarer skal en evt. bar indeholde?
Shots eller cocktails?
Ønskes bartender?

Ønsker I natmad?
Hvis ja, hvilken tid skal denne serveres?

Når bryllupsfesten er vel overstået, tilbyder vi jer overnatning i et af vores skønne værelser.
Næste dagsmorgen nyder I en lækker morgenmadsanretning evt. sammen med jeres gæster.
Overnatning og morgenmad er for jer, brudeparret inkl. i selskabsprisen.

OVERNATNING EFTER FESTEN

Lad bilen stå. Bestil overnatning og nyd en god nattesøvn
i et af vores skønne værelser. Næstedags morgen servererer
vi en lækker morgensmadsaneretning, inden vi siger tak for denne gang. 

Standard dobbeltværelse med morgenmad kr. 999,-
Standard enkeltværelse med morgenmad kr. 899,-